خواص خوراکی ها

معرفی خواص خوراکی ها

خواص خوراکی ها

معرفی خواص خوراکی ها

  • ۰
  • ۰

درمیان محصولات لبنی، پنیر بدلیل طعم خوشمزه و مواد مغذی آن محبوب است. علاوه بر این، انواع مختلف پنیر با طعم مختلف و بافت منحصر به فرد وجود دارد.

پنیرپیتزا انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایای متفاوتی دارند. همه نوع پنیر مناسب پیتزا نیست. پنیرهایی که برای پخت پیتزا استفاده میشوند عبارتنداز:

  • موزارلا
  • چدار
  • پارمزان
  • پروولون

بهترین نوع پنیر پیتزا، پنیر پیتزای خانگی است زیرا از محصولات تازه برای ساخت آن استفاده می شود. در حالی که باید از پنیر پیتزا های فرآوری شده، یخ زده و یا صنعتی، اجتناب کنید زیرا ممکن است حاوی مواد نگهدارنده باشد.

Ù¾Ù?Û?ر Ù¾Û?تزا

ارزش های تغذیه ای پنیر پیتزا

وقتی صحبت از مزایای سلامتی پنیر پیتزا میشود، اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که ارزش غذایی آن چیست؟ خوب، پیتزا پنیر جزء سایر محصولات لبنی است، بنابراین مزایای زیادی دارد. این پنیر خوشمزه منبع عالی پروتئین و کالری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و فواید آن برای سلامتی، با سایت سالم زیبا همراه باشید.

1- منبع کالری

کسانی که قصد لاغری دارند بهتر است از خوردن پنیر پیتزا اجتناب کنند چون سرشار از کالری است؛ بنابراین خوردن پنیرپیتزا برای افرادیکه قصد چاقی دارند یک راه میانبر عالی است! بهتر است تنها به این نکته توجه نکنید و از مزایای دیگر پنیرپیتزا نیز آگاه باشید.

2-سرشار از کلسیم

یکی از مواد اصلی مورد استفاده در ساخت پنیر پیتزا، محصولات لبنی است و طبیعی ست که سرشار از کلسیم باشد. اهمیت کلسیم در حفظ سلامت استخوانها، تقویت ساختار استخوان و همچنین حمایت از استخوان ها، به ویژه در کودکان درحال رشد است.

...

ادامه مطلب را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

پنیر پیتزا: خواص، عوارض، بهترین نوع و نکات مهم برای مصرف آن

  • ۹۸/۰۶/۰۷
  • رادین حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی